به مناسبت ۱۰۰ سالگی دانشگاه افسری امام علی (ع)

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم اوجاقی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع)  در این دیدار گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) ، نه تنها به خاطر قدمت ۱۰۰ ساله آن، بلکه به پاس ایثار و از خود گذشتگی ۱۱۸۴ شهید دانش آموخته که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده تاریخ ساز و منحصر بفرد است.
وی افزود: این دانشگاه مقدس اولین دانشگاه نظامی است که ۳ بار حضرت امام خمینی (ره) و ۳۷ مرتبه مقام معظم رهبری حضوری و مجازی قدم نهاده اند و به فرمان ایشان اولین مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح در این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ انجام شده و اولین دانشگاه نظامی است که امام خامنه ای (مدظله العالی) به خاطر شهدای آن، نشان فداکاری و ایثار را به آن اهدا فرموده اند.
امیر سرتیپ دوم اوجاقی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و این دانشگاه تاریخ ساز یکی از امانت دارترین ارگان ها در حفاظت از ناموس، امنیت کشور و آثار باستانی و بناهای تاریخی کشور است.
دکتر محمد حسن طالبیان معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این دیدار گفت‌: دانشگاه افسری امام علی (ع) به لحاظ معنوی و نظامی، قطب منحصر بفردی در کشور است.
وی افزود: کسب تجربه در دفاع مقدس در کنار شهید سپهبد صیاد شیرازی به عنوان دانش آموخته این دانشگاه از افتخارات بنده در ۸ سال جنگ تحمیلی است.
محمد حسن طالبیان تصریح کرد: تفاهم و همکاری مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دانشگاه افسری امام علی (ع)، برگزاری جشن ۱۰۰ سالگی این دانشگاه، بازسازی و مرمت این مکان مقدس، برپایی نمایشگاه های تاریخی و …برای بنده و همکارانم مایه افتخار است.
 
 

 منبع : میثاق

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مناسبت ۱۰۰ سالگی دانشگاه افسری امام علی (ع)معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش بازدید ارتش جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه افسری ارتش
[ یک شنبه 6 تير 1400 ] [ 21:35 ] [ فاتح ]
[ ]